Sneci.hu -  Jaxon Method Ground Bojli bevetésen
Olvasási idő: csak ~2 perc

Jaxon Method Ground Bojli bevetésen

Barta Dániel Gulya Carp Lake-en próbálta ki, hogy mit tudnak a Jaxon termékei.

"Ezen a horgászaton Előszállásra látogattunk el a Gulya Carp Lake-re. A festői környezet mellett nagyon szép halállománnyal rendelkezik ez a tó.

Ezen a horgászaton kifejezetten az amurok voltak a célpontjaim. Ennek megfelelően választottam az etetető anyagot ami nem más, mint a Jaxon Method Ground Bojli volt ehhez kevertem főzött tigrismogyorót.

Amikor a tóra megérkeztünk egyből elkezdtem keresni a legjobb helyeket és a túloldali nádfal volt a legjobb haltartó hely ami mindössze 200 méterre volt a parttól.

Miután összeszereltem a botokat elkezdtem feltenni a csalikat, hogy ne térjen el az etetéstől Jaxon Method Ground Bojlival csaliztam, aminek Halibut izesítése van és ezt egy pop-upal lebegtettem meg. Mindezt a Jaxon Halibutos Dipjébe mártottam bele ezzel adtam hozzá egy kis pluszt.

Miután elhelyeztem a végszereléket a várva várt kapás igen hamar jött. Sajnos egy akadót fogott a hal ezért egyből rámentünk a csónakkal, az akadóból sikeresen kiszedtük a halat és indult a fárasztás.

Amint a hal megmutatta magát nagyjából 15 kilósra tippeltük de a merítésnél megugrott és elment.

Ezután a szereléket visszatettem az etetésre és vártam a következőt amire már jobban felkészültem.

Amint jött a következő kapás már egyből csónakba szálltunk és egyből mentünk be a vízbe hogy biztos ne menjen akadóba.

Az éjszaka még egy ponty is elcsábult a szereléknek és vele zártuk a 24 órás horgászatunkat.

A kevés fogás viszont abszolút nem vette el a kedvünket mert a tó szépsége és nyugalma mindenben kárpótolt és boldogan hagytuk el a tavat remek élményekkel együtt."